czwartek, 27 listopada 2014

Moja pierwsza potańcówa 🚶👏☺💖🙆🐕👪📆😎👫

Dziś były u mnie Andrzejki! Najpierw przepowiednie, następnie genialna dyskoteka! Opowiem wszystko od początku... Najpierw, nasza pani wychowawczyni, omawiała zasady i zaczęliśmy się bawić! Było 5 stanowisk z wróżbami. Do mnie, aż się popychali! :-) Prowadziłam (znane niktórym z gier) ,, Jakim jesteś zwierzątkiem?" 5 pytań i dwie możliwości. Zależy, co kto bardziej lubi. Miałam specjalną ściągę, gdzie sprawdzałam wyniki. Jeden mój przyjaciel był ,,krową farmerem"! 😹 Potem zamówiliśmy pizzę! Nie znoszę Da Grasso!😠 Zjadłam kawałeczek. Tyle było żarcia! Były różne rodzaje chips'ów, mandarynki, ciastka z wróżbą, rząd napojów... Kiedy zjedliśmy i pobawiliśmy się, obejrzeliśmy wymarzony przez dzieci film! Nasze proźby o KRAINĘ LODU się spełniły!❄ Podczas oglądania niektórzy grali w bardzo emocjonującą grę planszową, krzycząc przy tym, jak nie wiem! W czasie oglądania śpiewaliśmy najsławniejsze piosenki. Powinniśmy śpiewać w operze jakiejś, bo się taki łady chórek zgrał, że szkoda, że nasi rodzice tego nie widzieli. Na koniec była dyskoteka! Puszczali na niej np.: ,,Wide awake", Dark horse" (ci co znają Kate Perry muszą wiedzieć, że ja też ją bardzo, bardzo, bardzo lubię) ,,Kaczuszki" i ,,My Słowianie". Tańczyłam tylko z przyjaciółmi. Kiedy pląsaliśmi w wężyku, ktoś mi podłożył nogę i ja z cichym krzykiem ,,Matko Święta" wylądowałam na podłodze. Nie zabrakło także zabawy w berka między kołyszącymi się tancerzami;-) Ja prześlizgnęłam się pod jedną parą w romantycznym momencie😇😉! Podczas przerwy kupiłam lizaka i znów na parkiet. Prześlizgnęliśmy się z kumplami obok prowadzących pań i graliśmy na schodach w butelkę w różne śmieszne zadania.
Była nieopisywalnie, superowa impra!:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz